Így szerezhetsz több feliratkozót egy minőségi weboldal segítségével
A digitális világban egy üzleti weboldal nélkül egy cég olyan, mintha nem is létezne.
A honlap egy virtuális névjegy, amely lehetővé teszi, hogy láthatóak legyünk az online térben, és kiváló információforrásként szolgál vállalkozásunkkal, márkánkkal, termékeinkkel kapcsolatban.
Ha pedig megfelelő módon használjuk, az egyik legjobb marketingeszköz is egyben. Hatékony megoldás lehet például a látogatók lojális követőkké, feliratkozókká konvertálása során is.
Most megmutatjuk azt, miért nem létezhet egyetlen cég sem egy minőségi üzleti weboldal nélkül, és hogy hogyan segíthet saját honlapod abban, hogy vállalkozásod több feliratkozót, potenciális ügyfelet szerezhessen.
Új követők a közösségi felületeken: így vonzza be őket egy jó üzleti weboldal
A követők számának növelésében az egyik legnagyobb segítséget a honlapunk felületén integrálható social panelek jelentik.
Ezek közt akad olyan, ami lehetővé teszi azt, hogy a weboldalon található tartalom olvasás után egyetlen kattintással lájkolható és megosztható legyen.
De olyan is, amelynek köszönhetően a látogatók egyetlen kattintással, pillanatok alatt iratkozhatnak fel a Facebook oldalunkra, Instagram profilunkra, vagy épp YouTube fiókunkra anélkül, hogy el kellene hagyniuk a honlap felületét.
A különböző social panelek kifejezetten erre a célra szolgáló kód segítségével könnyen beilleszthetők egy weboldalra.
De a WordPress rendszerén belül gyorsan és egyszerűen, ingyenes bővítmények formájában is integrálhatók.
Így vagy úgy, de érdemes őket alkalmazni, hiszen rengeteg olyan, új követőt szerezhetünk általuk, akik egyébként a közösségi felületeken nem biztos, hogy rátaláltak volna a vállalkozásunkra.
A jó hírlevél akkor lesz tökéletes, ha olvassák: szerezz több feliratkozót
A hírlevél szintén egy hatásos marketingeszköz. Abban az esetben persze, ha megfelelően tudjuk használni.
A jó hírlevél ugyanis sokkal több egyszerű reklámnál és a spam mappában landoló levélszemétnél.
Olyan értéket képvisel és kínál a célközönség számára, amiről az emberek nem szeretnének lemaradni. Olyan híreket közöl, amelyekről vétek lenne lemaradni.
A jó tartalom tehát elengedhetetlen abban az esetben, ha hatékonyan szeretnénk növelni a feliratkozószámot, önmagában azonban még nem feltétlenül elég.
A feliratkozást weboldalunkon keresztül is többféleképp motiválhatjuk. Egyrészt a tartalmaink után megjelenő CTA-val, amely arra ösztönzi a látogatókat, hogy ha tetszett nekik egy adott kontent, tegyenek egy próbát a hírlevelünkkel is.
Ez egy remek megoldás, hiszen a legtöbb ember szívesebben kattint egy CTA-ra akkor, ha előtte már olvasott tőlünk valamit és sikerült felkeltenünk az érdeklődését.
Jó megoldás lehet továbbá néhány pop-up is, amely felhívja a látogatók figyelmét a feliratkozás lehetőségére.
A felugró ablakok esetében azonban érdemes odafigyelni arra, hogy használatukkal ne essünk túlzásba.
Kizárólag olyan szituációban alkalmazzuk őket, amikor nem zavarják meg túlzottan a böngészés élményét.
Egy megfelelő helyen elhelyezett, diszkrét pop-up csodákra lehet képes, míg a tolakodó felugró ablakok gyakran a kívánt hatás ellenkezőjét érik el, és elriasztják a potenciális feliratkozókat.
Végül érdemes megfontolni weboldalunkon belül egy külön, feliratkoztatási céllal született landing page kialakítását is.
Egy jó landing oldal részletekbe menően képes megmutatni azt, hogy milyen értékeket kínálunk a célközönség számára, és hogy a potenciális ügyfeleknek miért érdemes feliratkoznia a hírlevelünkre.
Mindennek ára van. De mennyit ér egy feliratkozás vagy követés?
Saját üzleti weboldalunk tökéletes eszköz lehet, hogy feltornázzuk a követők és feliratkozók számát, azonban fontos, hogy egy dologról sose feledkezzünk meg: egy vállalkozás csak akkor szerezhet sok követőt és feliratkozót, ha a cselekvésért cserébe értéket kínál a célközönsége számára.
Ez az érték relatív és sokféle lehet. Lehet akár érdekes, ingyenes cikk, egy személyre szabott ajánlat, de akár egy friss, elsőkézből kapott hír is.
A lényeg, hogy a feliratkozás és a követés a potenciális ügyfelek részéről minden esetben a bizalom jele. Ezt a bizalmat pedig fontos, hogy megháláljuk.