Hosting és WordPress support munkatárs

A Sybellről

A Sybell egy WordPress tárhely szolgáltatásra specializálódott, a hosting piacon vezető szerepet betöltő tárhely és domain szolgáltató. Cégünk fiatalos felfogású és szemléletű, stabil hátterű modern informatika vállalkozás. Saját piacunkon meghatározó szerepet töltünk be, munkád több mint hétezer magyar és külföldi vállalkozás és személy számára hatással van. Folyamatos tanulás, fejlődés és a kiválóságra való törekvés jellemző csapatunkra. Sokkal több infót találsz a Sybellről a Rólunk oldalon!

Küldetésünk

Célként tűztük ki, hogy nem csak átlagos tárhely szolgáltatást fogunk nyújtani ügyfeleinknek, hanem támogatjuk, fejlesztjük, videókkal és képzésekkel is, de itt még nem állunk meg! Ügyfeleink számára prémium minőségű és kényelmű WordPress tárhely szolgáltatást biztosítunk, mindezek mellett mindig a legújabb legmodernebb hardver és szoftver megoldásokkal. Segítünk és támogatjuk ügyeleinket, hogy minél egyszerűbb legyen számukra vagy vállalkozásuk számára weboldalt vagy webáruházat indítani. Szolgáltatásunkat olyan szemlélettel fejlesztjük, hogy egy laikus, egyszerű megoldásra váró ügyfél számára is használható legyen, ugyanakkor egy nemzetközi színvonalat megszokott, komplex megoldásokat igénylő vállalkozás igényeit is ki tudjuk szolgálni.
Az elmúlt 6 évben több mint 7000 vállalkozó és magánszemély döntött úgy, hogy a Sybell tárhely és domain szolgáltatásait választja!

Mit jelent a "Hosting és WordPress support" pozíció?

Hosting és WordPress supportosként az lesz a feladatod, hogy a már meglévő ügyfeleinkkel napi szinten tartod a kapcsolatot, telefonon, CRM és ticket rendszerben és oldalunkon található AI alapú chaten keresztül. Ügyfélszolgálatosként akkor teszed jól a dolgod, ha törődsz az ügyfelekkel, meghallgatod vagy elolvasod a bejelentett problémáikat, megérted őket és képes vagy tényleges és érdemi segítséget nyújtani nekik. A bejelentett ügyfél problémák változatosak lehetnek, de leginkább a tárhely és domain szolgáltatásunkkal, cPanell-el és WordPresszel kapcsolatos információs és technikai segítségnyújtás beérkező telefonos, e-mailes, hibajegyes és chates ügyfélmegkeresésekre.

A munkád végső eredménymérője az lesz, hogy az ügyfelek mennyire elégedettek és tudtál-e érdemben rövid időn belül segítséget nyújtani. Mivel szolgáltatásaink kiemelkedően jók és az ügyfeleinket is megválogatjuk, ezért lényegében rajtad áll, hogy ez mennyire sikerül!

A Hosting és WordPress supportos munkakőr egy klassz, kihívásokkal teli, a Sybell számára stratégiai fontosságú, valódi értéket teremtő pozíció.

Nem fogsz tudni kiteljesedni ebben a pozícióban, ha:
  • a telefonálás gondolatától is kiráz a hideg, és minden telefoncsörgés előtt elmondasz egy imát
  • türelmetlen vagy és könnyen kihoznak a sodrodból
  • a munkához való motivációd nem belülről fakad
  • inkább eltussolod a hibákat, minthogy őszintén beszélnél róluk
  • nem szeretnél délutáni-esti műszakban havonta egy hetet dolgozni 14 óra és este 22 óra között, (home officeban)
  • nem hiszel abban, hogy tárhely szolgáltatásunkkal magasabb minőséget, jobb és megbízhatóbb szolgáltatást tudunk adni leendő ügyfeleinknek

Akik nálunk dolgoznak

EZEKET SZOKTÁK SZERETNI

Napi adatmentés

hatékony munkavégzés

Segítünk mindenben, hogy munkád minél eredményesebben tud elvégezni. Vannak sztenderd és bevált folyamataink, módszereink amik mind javítják a hatékonyságot.

Napi adatmentés

rendszeres csapatépítő

Konyha sarkunkban kávéval, teával, vízzel, gyümölccsel és csokikkal töltődhetsz fel. Hetente tematikus közös ebédeket tartunk és minden kolléga születésnapját közösen ünnepeljük.

Napi adatmentés

teljesítmény arányos fizetés

Lesz egy alapbéred, és ezenfelül bónuszokat kapsz a célok eléréséért. Pontosan lehet tudni, hogy mitől függ a fizetésed, ha többet teljesítesz, akkor többet keresel.

Napi adatmentés

home office lehetőség

A próbaidő után a délutáni műszakban havonta egy hetet otthonról is tudsz dolgozni. A többi héten alapvetően az irodában szeretünk dolgozni.

Ezek lesznek a feladataid

HA BEKERÜLSZ A SYBELL FŐHADISZÁLLÁSÁRA

Napi adatmentés

technikai segítségnyújtás

Tárhely és domain szolgáltatással kapcsolatos kérdések megválaszolása, cPanell-el és WordPress rendszerekkel kapcsolatos információs és technikai segítségnyújtás, beérkező telefonos, e-mailes, hibajegyes és chates ügyfél megkeresésekre

Napi adatmentés

szolgáltatások költöztetése

Segítünk ügyfeleinknek weboldalak, webáruházak és e-mail postafiókok és domainek költöztetésében

Napi adatmentés

domain ügyintézés

Magyar .hu és nemzetközi Domain regisztrációkkal, átkérésekkel kapcsolatos ügyek intézése, nyomon követése

Napi adatmentés

szolgáltatások ügyintézése

Díjfizetéssel kapcsolatos kérdések megválaszolása, szolgáltatások ügyintézése, aktiválása, felmondása, módosítása. Technikai dokumentációk készítése, Sybelles tudásbázis bővítése

Ezt várjuk tőled

HA CSATLAKOZNI SZERETNÉL

01 WordPress

A WordPressz rendszer átfogó és magabiztos ismerete szükséges a napi munkádhoz és ha esetleg hallottál vagy már kezeltél is Elementort, Divit vagy bármilyen más vizuális oldalszerkesztőt az előnyt jelent.

02 PHP/HTML/CSS

Nem kell, hogy profi webes programozó legyél, de minimális alapszintű tudás szükséges a PHP, HTML, CSS nyelvek szintjén és tudd mi az a MySQL adatbázis kezelő, mire való és hogyan működik

03 Tárhely kezelés

Egy valamilyen webes hosting menedzsment felületet ismerj és tudd kezelni legalább felhasználói szinten ami lehet a cPanel, DirectAdmin, Plesk, ISPConfig is.

04 Adminisztráció

A jó munkához elengedhetetlen valamennyi adminiszráció. A MiniCRM rendszert használjuk, amit szinte egész nap kezelni fogsz, itt kell intézni az ügyeidet, és a tervezett teendőidet. Ha ismered előnyt jelent, ha nem ne aggódj mert megtanítjuk.

05 Önfejlesztés

Legyen belső igényed a fejlődésre, önmagad fejlesztésére - nem csak szakmai értelemben. Nálunk mindenki folyamatosan tanul és fejlődik, igazából az élet minden területén.

06 Alapszintű angol

Alapszintű angol nyelvtudással rendelkezz, van pár külföldi ügyfelünk akikkel esetenként lehetséges, hogy kommunikálnod kell.

07 Segítőkészség

Az ügyfélközpontúság és segítőkészség fontos, mert napi szinten sok ügyféllel fogsz kommunikálni, ezért fontos a jó kommunikáció és ha még szeretsz a problémákra megoldást is találni akkor ez a neked való lehetőség.

08 Jó hozzáállás

Nálunk mindenki fejlődni és teljesíteni akar, ezért mindenki a megoldásokat keresi, nem a kifogásokat. Ha szeretsz problémázni, ha szeretsz magyarázkodni, akkor ez a lehetőség nem neked való!

Hogyan indul a közös munka

HA SIKERÜL CSATLAKOZNOD
A SYBELLHEZ

Napi adatmentés

kezdés

Azonnali kezdéssel keresünk új munkatársakat, de ha olyan helyzet áll elő, hogy dolgozol, akkor meg tudjuk várni a 30 napos felmondásod.

Napi adatmentés

munkavégzés helye

Irodánk Budapesten a XV. kerületben található a PK Irodaház épületében, nem messze a Pólus centertől. Ha távmunkában gondolkozol sajnos az nálunk nem jöhet szóba.

Napi adatmentés

munkaidő

A munkakör esetén ügyfélszolgálati kollégákkal megosztva 2 műszakos munkarend 8 órás munkavégzés. A munkaidő hétköznap 8:00 – 16:00 vagy 14:00 – 22:00 óra között, (havonta egy hét délutános műszak). A próbaidőd alatt értékeljük, ha pontosan be van tartva a kezdés és a végzés időpontja.

Készen állsz, hogy csatlakozz?

AKKOR ÍGY TUDSZ JELENTKEZNI

1. Jelentkezz az űrlapon!

Töltsd ki az előszűrő kérdőívet és űrlapot. Ne felejtsd el feltölteni az önéletrajzod és a motivációs leveled! Ezzel máris előnyt szerezhetsz a többi jelölttel szemben.

2. Próbafeladat kitöltése

A jelentkezést követi egy próba feladatsor, amit e-mailben fogsz megkapni. A próba feladatsor kitöltse kötelező másképp nem tudjuk folytatni a kiválasztási folyamatot.
A próba feladatsor kitöltése kb. 20-30 percet fog igénybe venni.

3. Telefonos és személyes interjú

Ha az önéletrajz a kérdőív és próba feladatsor alapán is ígéretes jelölt vagy akkor sor kerül egy telefonos interjúra amit kb. 5-10 percet vesz igénybe. A telefonos interjú értelme, hogy ne húzzuk az idődet feleslegesen, ha esetleg valami nem stimmel. Itt te is felteheted az esetleges kérdéseid. A telefonos interjú eredményétől függően fogunk személyesen is találkozni.

Hosting és Wordpress support munkatárs jelentkezési űrlap

A checkbox kipipálásával kijelentem, hogy az adatvédelmi tájékoztatót megismertem, elfogadtam. A checkbox kipipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) alapján - tudomásul veszem, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelheti.

Rólunk mondták

Számunkra a verhetetlen ár volt első körben legfontosabb érv a választáskor, majd később derült ki, hogy ehhez páratlan magas szintű ügyfél-orientált és kimagaslóan hatékony problémamegoldási technikai ügyfél-szolgálatot is kapunk.
Bármilyen problémánk, nehézségünk akadt mindig készséggel álltak a segítésünkre, legyen szó akár egyedi árazásról, akár szolgáltatás érdeklődésről.
A piacon egyedi árakkal egyedi konstrukciókat kínálnak, amik között böngészve mindenki megtalálhatja a saját számításait.

Jakab Attila, vállalkozóDCTech Kft.

10 éve vagyok a Sybell ügyfele. Először a saját honlapomat indítottam el náluk, aztán szép lassan minden ügyfelemet hozzájuk vittem, mert magas minőségű szolgáltatást nyújtanak. Ötcsillagos ügyfélszolgálatuk, legyen szó számlázási vagy technikai kérdésről, pár órán belül válaszol, és mindent megtesznek azért, hogy mihamarabb megoldást nyújtsanak. Csapatuk barátságos és rendkívül segítőkész, igazi partnerek!

Guseo András, ügyvezetőNeuro 2002 Bt.

A nemtudásom, tapasztalatlanságom, és persze néha a figyelmetlenségem miatt elég sok segítséget kérő levelet küldtem nektek mostanában a weboldalammal kapcsolatban. Mindegyik levelemre a válaszotok – kivétel nélkül – gyors, pontos és lényegre törő volt. 18 évig dolgoztam külföldön 5-6 * hajókon, így hozzászoktam és ragaszkodom is a top kiszolgáláshoz. Örömmel veszem hogy ez a munkátokban visszatükröződik. Köszönöm!
További eredményes munkát kívánok Nektek!
Tibor

Molnár Tibor

Sybell elismerések számokban

18 126

Domain név foglalás van
már mögöttünk

7305

Tárhelyet kezelünk és támogatunk

17

Év tapasztalatát adjuk át minden ügyfelünknek

Google ügyfél vélemények

4,8

Facebook vélemények

4,7

Maximális üzleti megbízhatóság, pénzügyileg legstabilabb cégek egyike