Hosting és WordPress support munkatárs vizsga kérdések

Örülünk, hogy itt vagy ez az első próbatétel, hogy bekerülj a Sybell csapatába. Kérjük, hogy töltsd ki az alábbi kérdésekből álló felmérőt.
Sok sikert kívánunk!

1. Kommunikáció

Hogyan kezelnél egy ügyfelet, aki folyamatosan félbe szakít, és nem engedi, hogy elmagyarázd a megoldást?(Kötelező)
Mit tennél, ha egy ügyfél több, egymással nem összefüggő kérdést tesz fel egyszerre egy e-mailben?(Kötelező)
Mit tennél, ha az ügyfél nem elégedett a megoldással és panaszkodni akar a feletteseidnél?(Kötelező)
Mit tennél, ha egy ügyfél technikai kérdéseire nem tudsz azonnal válaszolni?(Kötelező)
Hogyan kommunikálnál egy olyan ügyféllel, akinek nyelvi nehézségei vannak?(Kötelező)

2. Alap fogalmak

3. Extra kérdések

A, Ügyfelünk bejelentette, hogy nem kapott meg egy levelet.
B, Ügyfelünk weboldala megállt, nem jelenik meg a weboldala a böngészőben.
C, Át kell töltenie ügyfelünk e-mail postafiókját a régi szolgáltatójától hozzánk.