Hosting és WordPress support munkatárs vizsga kérdések Örülünk, hogy itt vagy ez az első próbatétel, hogy bekerülj a Sybell csapatába. Kérjük, hogy töltsd ki az alábbi kérdésekből álló felmérőt. Sok sikert kívánunk!1. KommunikációMilyen formai követelményei vannak egy üzleti e-mailnek?(Kötelező)Ügyfélszolgálati munkád során telefonon keresztül is kapcsolatba kerülsz az ügyfelekkel, érdeklődőkkel, akiknek fogadod a megkereséseit, illetve tájékoztatást, információkat adsz az őket érintő kérdésekben. Mutasd be a telefonos kommunikáció jellemzőit, sajátosságait, vázold a telefonos kommunikáció folyamatát. (röviden)(Kötelező)Hogyan kezelnél egy ügyfelet, aki folyamatosan félbe szakít, és nem engedi, hogy elmagyarázd a megoldást?(Kötelező) Udvariasan megkéred, hogy hagyja végigmondani. Hangosabban beszélsz, hogy fölé kerekedj. Meghallgatod az ügyfél összes panaszát, majd nyugodtan válaszolsz. Mit tennél, ha egy ügyfél több, egymással nem összefüggő kérdést tesz fel egyszerre egy e-mailben?(Kötelező) Csak az egyik kérdésre válaszolsz. Minden kérdésre külön-külön részletes választ adsz. Megkéred az ügyfelet, hogy hívja fel az ügyfélszolgálatot. Mit tennél, ha az ügyfél nem elégedett a megoldással és panaszkodni akar a feletteseidnél?(Kötelező) Azonnal átirányítod a panaszt. Meghallgatod az ügyfél panaszát, és megpróbálod megoldani. Elutasítod a panaszt, mondván, hogy te vagy a legmegfelelőbb személy a probléma kezelésére. Hogyan kezelnéd, ha egy ügyfél azt állítja, hogy a múlt héten valaki az ügyfélszolgálatról téves információt adott neki?(Kötelező)Mit tennél, ha egy ügyfél technikai kérdéseire nem tudsz azonnal válaszolni?(Kötelező) Azonnal visszahívást ígérsz egy későbbi időpontban. Megpróbálod kitalálni a választ. Közlöd az ügyféllel, hogy további információt kell szerezned, és visszajelezel. Hogyan kommunikálnál egy olyan ügyféllel, akinek nyelvi nehézségei vannak?(Kötelező) Egyszerűbb nyelvezetet használsz, és lassabban beszélsz. Megkéred, hogy keressen valakit, aki jobban beszéli a nyelvet. Írásban próbálsz segíteni, ha az ügyfél beszélgetési nehézségekkel küzd. Írj példát egy olyan chat beszélgetésre, ahol az ügyfél dühös, és meg kell, hogy nyugtasd!(Kötelező)2. Alap fogalmakMire használhatjuk a webtárhely szolgáltatást?(Kötelező)Mi az a Domain név?(Kötelező)Mire használják a domain nevet?(Kötelező) Mi az aldomain vagy altartomány?(Kötelező) Mi a névszerver?(Kötelező) Mi az a WordPress?(Kötelező) Mik azok a WordPress bővítmények és mire használjuk?(Kötelező)Mik azok a WordPress sablonok és mire használjuk?(Kötelező)Milyen vizuális oldalépítő bővítményeket ismersz WordPress rendszerhez? Soroljon fel néhányat.(Kötelező) Mi az a WooCommerce? Mire használják?(Kötelező) Mi az a cPanel rendszer?(Kötelező) Sorolj fel néhány funkciót, amit a cPanel rendszerben be lehet állítani?(Kötelező) Mi az a PHP?(Kötelező) Mi az a MySQL?(Kötelező) Mi az a FTP?(Kötelező) Mi célt szolgál az SSL tanúsítvány, hol alkalmazzák?(Kötelező) Mire használják a hibajegykezelő rendszereket? Milyen rendszereket ismersz?(Kötelező)3. Extra kérdésekMilyen lépéseket tennél, ha egy ügyfél azt állítja, hogy nem tud belépni a cPanelbe?Ügyfelünk bejelent egy hibát telefonon, miszerint nem működik a levelezése, ugyanakkor a levelező szerverünk működik és más ügyfelünk nem jelzett hibát, mit kommunikálnál az ügyfélnek ebben az esetben?Hogyan telepítenél egy új WordPress weboldalt a cPanelen keresztül?Mi a különbség a domain regisztráció és a domain átkérés között?Mit csinálnál abban a helyzetben, ha kapsz egyszerre 3 feladatot, milyen sorrendben végeznéd el? Kérlek, a betű sorrendet írd le a válaszban. A, Ügyfelünk bejelentette, hogy nem kapott meg egy levelet. B, Ügyfelünk weboldala megállt, nem jelenik meg a weboldala a böngészőben. C, Át kell töltenie ügyfelünk e-mail postafiókját a régi szolgáltatójától hozzánk.