Miért jobb kiszervezett rendszergazdával dolgoznunk?

Kevesebb stressz, minimalizálódó költségek, és professzionális háttér. Az outsourcing a legtöbb esetben nem csak hatékonyabb, de biztonságosabb módját is jelenti a céges hálózat karbantartásának a belső munkaerő alkalmazásánál.
Hogy miért? Az alábbi cikkben egy csokorba gyűjtöttük a vállalati informatikai megoldások kiszervezésének legnagyobb előnyeit!

Mi az az outsourcing, és miért éri meg más kezébe adnom a munkát?

Az outsourcing nem más, mint egy adott szolgáltatás kiszervezése. Az a folyamat, amikor egy bizonyos munka elvégzésével külsős, szakmailag elismert és kompetens szolgáltatót bízunk meg, ahelyett, hogy mi magunk próbálkoznánk megbirkózni a feladattal, belső erőforrásainkat kiaknázva.
Sokan gondolják úgy, hogy ha saját rendszergazda alkalmazása jobb döntés, hiszen ellenkező esetben elveszíthetik a kontrollt céges hálózatuk felett, ami produktivitás gyengülésével, a munka gördülékenységének akadozásával járhat. Az igazság azonban az, hogy az ilyen volumenű feladatok külsős kézbe történő átadása saját, valamint munkavállalóink válláról is rengeteg terhet képes leemelni.
Ha jobban megvizsgáljuk a kérdést, rájöhetünk arra, hogy hosszú távon a belső erőforrások alkalmazása egyáltalán nem kifizetődő alternatíva. Képzett munkaerőt, valamint megfelelő technikai hátteret igényel, amivel a cégek nagy része nem rendelkezik, ezek pótlása pedig túlságosan költséges és időigényes.
Ami pedig a legrosszabb, hogy elvonja az értékes erőforrásokat a fő tevékenységtől, melyre cégünknek alapvetően fókuszálnia kellene. Egy vállalat pedig akkor tud igazán hatékonyan és nyereségesen működni, ha a hétköznapokban saját kulcstevékenységére koncentrálhat.

 

Időt és pénzt spórolhatunk

Az outsourcing lehetővé teszi számunkra, hogy fő tevékenységük szempontjából irreleváns feladatok elvégzésére ne kelljen sem időt, sem pedig túlzottan sok energiát fordítanunk. Nem kell állandó munkaerőt alkalmaznunk, és nem kell megteremtenünk a feladat teljesítéséhez szükséges infrastrukturális feltételeket sem. Ezzel cégünk hosszú távon nem csak rengeteg időt, de rengeteg pénzt is képes megtakarítani.
A módszerrel olyan szakemberek kezébe adhatjuk a feladat, akik már alapvetően profi technikai háttérrel, valamint képzett szakemberekkel dolgoznak azon, hogy nálunk minden gördülékenyen működhessen, és kizárólag cégünk produktivitásának növelésével foglalkozhassunk.

Növekvő termelékenység, csökkenő stressz

Ahhoz, hogy vállalkozásunk termelékenysége fenntartható legyen, informatikai rendszereink folyamatos, hibáktól mentes működése szükséges. Egy nem várt leállás jelentős anyagi kiesést okozhat, és ha ezt nem orvosoljuk időben, abban az esetben az eredmény kritikus is lehet.
Egy jól működő rendszer kiépítése, üzemeltetése, illetve folyamatos karbantartása ebből fakadóan egy szakemberekből álló, agilis csoport folyamatos figyelmét igényli.
A kis- és középvállalkozások a legtöbb esetben azonban nem engedhetik meg maguknak azt, hogy egy, esetleg két informatikusnál többet alkalmazzanak a feladatra. Ez nem csak a rendszer szempontjából lehet veszélyes, de a belső munkaerő számára is hatalmas terhet jelent, a mindennapi stressz pedig leginkább a produktivitás csökkenésében, a fő tevékenységi kör meggyengülésében nyilvánul meg.
Az outsourcing kiváló megoldást jelent a problémára, hiszen a külsős cégek a legtöbb esetben több szakemberrel, csapatban, a nap huszonnégy órájában dolgoznak azon, hogy minden lehetséges problémát elhárítsanak, vagy a lehető leggyorsabban orvosoljanak. A tudat pedig, hogy céges informatikai rendszereink akkor is jó kezekben vannak, amikor mi álomra hajtjuk a fejünket, nem csak munkavállalóink számára jelent megkönnyebbülést.

A Sybell 12 éve nyújt teljes körű rendszerkarbantartási szolgáltatást ügyfeleinek

Szolgáltatásunkat úgy alakítottuk ki, hogy tartalmaz minden olyan informatikai támogatást és felügyeletet, ami szükséges a stabil és biztonságos informatikai rendszer működéséhez egy vállalkozás számára.
Eddigi tapasztalataink szerint ügyfeleinknek legtöbbször az alábbi jellemzők voltak fontosak, amit elvárnak egy jó rendszergazdától:

  • A rendszerüzemeltető reagáljon záros határidőn belül, a felmerült informatikai problémákra, igényekre.
  • A felmerülő hibákat távolról is hatékonyan el tudja végezni
  • Ha szükséges, helyszínen is biztosítson segítséget, adott hiba esetén
  • A szükséges rendszer és alkalmazásfrissítések, rendszeresen el legyenek végezve
  • A szerver és a munkaállomások üzembiztossága folyamatosan fenntartott legyen
  • Az adatmentés rendszeresen felügyelve legyen
  • A teljes informatikai rendszer biztonsága megfelelő legyen
  • A teljes informatikai rendszer biztonságosan és megbízhatóan működjön, biztosítsa a mindennapi munkához szükséges feladatok elvégezhetőségét.

Ha most keresel rendszergazda szolgáltatót cégednek, mert szeretnéd jó kezekben tudni számítógépeid, szervered és informatikai rendszered. Vagy a jelenlegi szolgáltatóddal nem vagy megelégedve, kérj INGYENES helyszíni felmérést tőlünk!
Keress minket telefonon a 06 1 707 6726-os számon vagy lépj velünk kapcsolatba e-mailben a hello@sybell.hu címen.
Kollégáink ingyenesen felmérik rendszered személyesen és elkészítik a stabil Informatikai rendszered tervét és segítenek a megvalósításban is.
Ha további információra lenne szükséged nézz körül honlapunkon ITT.