A tárhely még nem minden. Hogyan építsünk igazán sikeres weboldalt?

A legnehezebb feladatot egy vállalkozás életében a vevők bizalmának elnyerése jelenti. A bizalomépítés egyik fontos alapköve az online megjelenés. Ha egy cég nincs jelen az interneten, vagy weboldala nem naprakész, az alapjaiban ingathatja meg a szolgáltatásai iránt érdeklődő potenciális ügyfelek bizalmát.
Néhány pontban összegyűjtöttük, mik azok a fontos szempontok, amikre egy céges weboldal elindítása során érdemes odafigyelnünk.

Adjunk a külsőségekre

A vizuális megjelenés fontos. Ha valaki a weboldalunkra téved, a dizájn lesz az első inger, ami alapján eldönti, érdemes-e időt áldoznia cégünkre. Éppen ezért lényeges, hogy weboldalunk egyszerre legyen átlátható, letisztult, modern, és esztétikus.

A tárhelyszolgáltatóknál igénybe vehető szolgáltatások közt gyakorta találkozhatunk a webdizájnnal is, azonban az olyan webmotorokon, mint a WordPress, akár saját magunk is könnyedén felépíthetjük weboldalunkat, különösebb programozói tudás nélkül.

Értékes tartalom

Minél több az informatív tartalom honlapunkon, annál több látogatót vonz magához. Fontos, hogy az általunk közzé tett tartalmak értéket képviseljenek és amilyen gyakran csak lehet, frissítsük weboldalunkat. Érdemes ezen felül az egyszerűségre is törekednünk. Szöveges bejegyzéseink ne legyenek túlzottan hivatalosak és modorosak, ellenben mindig ügyeljünk a tökéletes helyesírásra!

Közösségépítés

Az egyik legfontosabb kulcs a sikerhez a hatékony közösségépítés. Az igényes tartalomgyártás ennek még csak az első lépcsőfokát jelenti. Próbáljuk meg látogatóinkat minél hatékonyabban interakcióra ösztönözni! A közösségi médiafelületek mellett a hírlevél is kiváló eszköze lehet a közösségkovácsolásnak.

Szolgáltatásaink között az érdeklődők különböző hírlevélküldő csomagok közül választhatnak, melyek a kis- és középvállalkozások, valamint a nagyobb cégek igényeit egyaránt kielégítik.

Figyeljünk a visszajelzésekre

Egy már működő weboldal esetében érdemes odafigyelnünk a látogatók értékeléseire, visszajelzéseire. Amennyiben honlapunkon, vagy közösségi médiafelületeinken adott a kommentelési lehetőség, olvassuk el a látogatóink által rólunk megfogalmazott véleményeket, és amilyen gyakran tehetjük, reagáljunk is ezekre.

Tanuljunk a hibákból, és törekedjünk a folyamatos fejlődésre! A felhasználói élménnyel kapcsolatos vélemények begyűjtésére akár külön kérdőívet is létrehozhatunk regisztrált ügyfeleink részére.